جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه، گفت: آموزش و پرورش ساوه آمادگی کامل خود را جهت اسکان موقت مردم در شرایط بحرانی در مدارس را اعلام می‌کند.

ابراهیم فراشیانی با اشاره به عملکرد مطلوب ستاد اسکان شهرستان ساوه در تعطیلات نوروزی اظهار کرد: بارش شدید باران و وقوع سیل آزمونی بزرگی برای ستاد مدیریت بحران شهرستان بود و خوشبختانه در سایه تدبیر و مدیریت لازم اتفاق ناگواری در شهرستان رخ نداد.

وی با بیان اینکه تعداد 20 مدرسه و 154 کلاس جهت اسکان نوروزی مسافرین آماده شده بود، گفت: با توجه به شرایط جوی کشور چند مدرسه دیگر نیز جهت اسکان مسافرین در کمترین زمان ممکن آماده شد.

مسئول ستاد اسکان شهرستان ساوه در ادامه گفت: با توجه به بارندگی‌های اوایل سال نو و لزوم اسکان و ساماندهی تمامی مسافرین،  در شب دوم اسکان تعداد 1211 نفر به ستاد اسکان شهرستان مراجعه کردند که این تعداد خارج از ظرفیت ستاد اسکان ساوه بود ولی با آماده سازی به موقع مراکز دیگر تمامی مسافرین اسکان داده شدند.

وی افزود: نیمه اول تعطیلات تعداد مسافرین بسیار زیاد بود اما با توجه به هشدارهای ستاد بحران کشور و شرایط جوی در نیمه دوم تعطیلات حجم مسافرین کاسته شد.

فراشیانی افزود:  امسال هم با توجه به آمار اسکان که در سامانه اسکان وزارت آموزش و پرورش ثبت می‌شود شهرستان ساوه با تعداد 8422 نفر با میانگین دو روز اقامت 16844 نفر روز و در قالب 2431 خانواده در مراکز اسکان شهرستان ساوه اقامت داشتند و رتبه اول را در این رابطه در استان مرکزی کسب کرد.

وی اضافه کرد: در بارش‌های اخیر که منجر به ایجاد سیلاب در برخی از مناطق شهر و احتمال ریزش آوار شده بود در روند خارج کردن مردم از منطقه فانوس آباد و اسکان موقت مردم در مدرسه امام حسین (ع) شهرستان اقدامات خوبی صورت پذیرفت و با توجه به جلسه‌های متعدد ستاد بحران شهرستان، این مدیریت آمادگی کامل جهت اسکان موقت مردم در شرایط بحرانی را در مدارس خود را دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group