پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

جانشين فرماندهي انتظامي استان از دستگيري فردي كه با جعل عنوان مامور اداره ماليات از 16 مدير و كاركنان شركت صنعتي در اين شهرستان كلاهبرداري كرده بود، خبر داد .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، به نقل از پلیس، سرهنگ "يوسف سپهوند" در بيان جزئيات اين خبر گفت: چندي پيش يكي از كارمندان اداره ماليات با مراجعه به پليس آگاهي شهرستان اعلام کرد كه مدتي است فردي ناشناس از نام و موقعيت او سوء استفاده مي كند و از مديران شركت هاي صنعتي مقاديري وجوه نقد كلاهبرداري كرده است .

وي ادامه داد:‌ با توجه به اهميت موضوع، اين پرونده به تيمي از كارآگاهان پليس شهرستان ارجاع داده شد و تحقيقات تخصصي پليس براي بررسي اين موضوع آغاز شد .

سرهنگ سپهوند ادامه داد: با آغاز تحقيقات پليس مشخص شد كه فردي ناشناس در تماس با مديران شركت هاي صنعتي در شهرستان، خود را به عنوان مامور اداره ماليات معرفي كرده و با مطرح كردن بيماري يكي از بستگانش، مبالغي از آنان دريافت كرده است .

وي اضافه كرد: در ادامه رسيدگي به اين پرونده كارآگاهان پليس دريافتند كه وجوه انتقال يافته از مالباختگان به شماره كارت بانكي انتقال شده كه مدتي پيش در يكي از شهرستان هاي مركزي كشور از يك خودرو سرقت شده است .

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار داشت: با تلاش شبانه روزي كارآگاهان پليس، سرانجام فرد كلاهبردار كه به دليل محكوميت در يكي از زندان هاي كشور به سر مي برد، شناسايي و با هماهنگي مرجع قضائي تحقيقات تخصصي كارآگاهان از او آغاز شد .

سرهنگ سپهوند تصريح كرد: با توجه به اسناد و مدارك به دست آمده در خلال رسيدگي به پرونده هاي تشكيل شده، اين فرد ضمن اعتراف به استفاده از كارت بانكي سرقت شده براي اعمال مجرمانه خود به 150 ميليون ريال كلاهبرداري از 16 مدير و كاركنان شركت صنعتي در سطح شهرستان ساوه اعتراف كرد .

وي با بيان اينكه اين فرد با تبليغات اين شركت ها در فضاي مجازي شماره هاي تماس شركت هاي صنعتي را به دست مي آورده است، گفت: با توجه به اينكه احتمال كلاهبرداري هاي ديگر اين فرد در ديگر استان هاي كشور، تحقيقات تكميلي كارآگاهان پليس در اين خصوص همچنان ادامه دارد .

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي خاطر نشان كرد: افرادي كه به اين روش از آنان كلاهبرداري شده است مي توانند به پليس آگاهي شهرستان ساوه مراجعه كرده و يا با شماره تلفن 08621831616و يا 086221831618 تماس گرفته و شكايت خود را پيگيري كنند

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group