شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه در سومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت موفق بهدریافت تقدیرنامه سه ستاره برای دومین سال پیاپی و کسب رتبه سوم در بین 138 شرکت شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، در مراسم سومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت که با حضور سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان، دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد، و جمعی دیگر از مدیران و مسئولین شرکت‌ها و نهاد ها برگزار شد، مهندس صادقی زاده مدیر عامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه تقدیر نامه 3 ستاره را دریافت کرد.

براساس ارزیابی دبیرخانه این رویداد؛ در سومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت یک شرکت تقدیرنامه 4 ستاره، 3 شرکت تقدیر نامه 3 ستاره، 10 شرکت تقدیر نامه 2 ستاره، 21 شرکت تقدیر نامه یک ستاره و 32 شرکت گواهی نامه تعهد به تعالی را دریافت کرده‌اند.

جوایز تعالی نقش مهمی در مسیر بهره‌وری و پیشرفت دارند. جوایز تعالی به شرکت‌هایی اهدا می‌شود که به طور پیوسته در تلاش برای بهبود فرآیند و ارزش افزایی برای مشتریان هستند. این شرکت‌ها با رهبری و مدیریت دوراندیش و توسعه قابلیت سازمانی با تکیه بر استعداد و خلاقیت کارکنان، آینده پایدار و موفقیت آمیز را برای خود رقم می‌زنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group