سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

تمامی اخبار

استاندار مرکزی با حضور در گلزار شهدای امامزاده سید علی اصغر(ع) ساوه، قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب را گلباران کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سیدعلی آقازاده که به منظور افتتاح پروژههای دهه فجر به ساوه سفر کرده است در بدو ورود به این شهرستان با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی سپس در منزل شهید سرگرد خلبان شهید علی علیخانی از شهدای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور یافت که در یکم اسفندماه ۶۳ به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

آقازاده در این دیدار گفت: شهدای والامقام همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با همه توان در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و نام خود را جاودان کردند.

استاندار مرکزی افزود: روحیه انقلابی و شهادت طلبی شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ورود این انقلاب به سن ۴۰ سالگی مرهون رشادت ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی در ادامه با تجلیل از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا بر لزوم تاسی از سیره شهیدان و الگوبرداری نسل جوان از روحیه جهادی و انقلابی ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد.

استاندار مرکزی در ادامه سفر به ساوه هنرستان پسرانه جوادی پور را افتتاح خواهد کرد.

افتتاح سیلوی گندم ۲۰ هزار تنی، رونمایی از اتوبوس های شهری شهرداری ساوه، افتتاح سالن ورزشی چند منظوره دهستان قره چای از توابع بخش مرکزی ساوه و نیز افتتاح کارخانه رام پارس فولاد از دیگر برنامه های سفر استاندار مرکزی به شهرستان ساوه است.

استاندار مرکزی در پایان سفر به ساوه ضمن دیدار با یوسف فکری از جانبازان 70 درصد دفاع مقدس، فرماندار جدید ساوه را معرفی خواهد کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group