جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

امام جمعه ساوه بر لزوم پرهیز از اسراف در تبلیغات دهه فجر و سالروز 40 سالگی انقلاب تاکید کرد و گفت: انجام برخی از تبلیغات بی مورد و اضافی نوعی ضد تبلیغ تلقی می شود.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در نشست هماهنگی کمیته‌های برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر مردم محور جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مردم اقدام به برگزاری برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف کند.

وی بیان واقعیت‌ها و پرهیز از سیاه نمایی را مورد تاکید قرار داد افزود: دهه فجر و ایام چهل سالگی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای 40 ساله نظام اسلامی و بازخوانی ارزش‌های انقلاب است.

امام جمعه ساوه با تاکید بر برگزاری برنامه‌های دهه فجر بدور از شائبه‌های سیاسی اظهار کرد: محتوای برنامه‌های دهه فجر باید موجب تاثیرگذاری در جامعه باشد و از اجرای برنامه‌های فاقد تاثیرگذاری و جذابیت لازم پرهیز کرد.

وی در ادامه خواستار پرهیز از نصب بنرها و اقلام تبلیغاتی بیش از حد نیاز شد و افزود: خوشبختانه ابزارهای متعدد اطلاع رسانی بدون هزینه و یا با کمترین هزینه وجود دارد و نیازی به صرف هزینه‌های بالای تبلیغاتی و اطلاع رسانی که نتیجه معکوس در بین مردم و جامعه دارد، نیست.

به گزارش ایسنا، معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز به اجرای برنامه‌های متعدد و متنوع با تشکیل کمیته‌های ستاد دهه فجر در شهرستان اشاره کرد و گفت: تعداد پروژه‌هایی که در ایام دهه فجر در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود هم از حیث اعتبار و هم از نظر میزان اشتغالزایی ایجاد شده به مراتب بیشتر از سال گذشته است.

محمد بهاروند با اشاره به تنومندتر شدن ریشه‌های درخت انقلاب اسلامی اظهار کرد: این انقلاب امروز به عنوان یک الگوی جامع و بی بدیل به دنیا معرفی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار و عظمت نظام اسلامی وابسته به نوع عملکرد مدیران است، گفت: تلاش جدی مدیران برای برآوردن مطالبات و نیازهای مردم موجب تقویت اعتماد مردم به نظام اسلامی خواهد شد.

فرماندار ساوه همچنین بر پرهیز از نصب بنرهای اضافی و غیرضروری و تبلیغات هزینه بردار در این ایام تاکید کرد و افزود: راه‌اندازی کاروان‌های افتتاح پروژه ها و استفاده از خودروهای بیت المال و نصب بنرهای متعدد خیرمقدم و غیر ضروری در این ایام اجتناب شود که بازتاب خوبی در جامعه ندارد.

وی تاکید کرد: سخنرانان و وعاظ نیز در این ایام به دنبال ترویج فضای امید و نشاط در جامعه باشند و از طرح موضوعاتی که منجر به یاس و ناامیدی می‌شود پرهیز کنند.

در این جلسه کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر به بیان برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا در این ایام پرداختند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group