چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

تمامی اخبار

مراسم اختتامیه اولین همایش فیلمنامه و داستان کوتاه کاغذ با همکاری انجمن سینمای جوان ایران، نمایندگی ساوه و انجمن داستان در سالن شهید آوینی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان ساوه در اختتامیه این همایش گفت: فراخوان این همایش با موضوع آسیب‌های اجتماعی توزیع و 41 اثر به دبیرخانه همایش ارسال شد.

حسین محمودی‌فر افزود: درجوامع توسعه یافته نقش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کاهش آسیب‌های اجتماعی غیر قابل اغماض است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص برنامه‌ریزی و تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است برای نیل به جامعه ایده آل و سالم همه نهادها و گروه‌های مردم و اندیشمندان و هنرمندان در پیشگیری،کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی از روش نوین و خلاقانه استفاده کنند.

وی بیان کرد: اگر امروزه برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدامات اساسی انجام ندهیم، بی شک سرمایه‌های مادی و معنوی انسانی و اجتماعی ارزشمندی را از دست می‌دهیم.

محمودی‌فر تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند با گذر از سطح و پوست ماجرا به ریشه اصلی پرداخته و آسیب هایی که جامعه را تهدید می‌کند دستمایه ساخت آثار هنری کرده و به این وسیله با ایجاد حساسیت و نقد هنرمندانه برای بهبود وضع جامعه قدمی بردارند.

در ادامه این مراسم از نفرات برتر به شرح ذیل با اهداء لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر شد.

داستان:

نفراول: فاطمه هلالی سامی با داستان روزنوشت

نفردوم: سحر ایمانلو با داستان برو گریا

نفرسوم: ساجده اسدی برای دو داستان دنیای لیلا و هیجده سالگی

فیلمنامه:

نفراول: وحید مالمیر برای دو اثر برج و شبان

نفرسوم:مشترکا" به مسعود هاشمی برای فیلمنامه پارسا – راحیل احدی برای فیلمنامه بنزین

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group