پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

فرماندار ساوه گفت: صادرات محوری راهبرد اولویت دار در توسعه صنعتی است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمد بهاروند در بازدید از شرکت توتال ساوه تولید کننده انواع روغن و گیریس اظهار کرد: تولید صادرات محور ضرورت و زیربنای توسعه اقتصادی است و به عنوان بهترین راهبرد و استراتژی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی به شمار می رود.

وی رمز پیشرفت اقتصادی را تولید با کیفیت و با قیمت مناسب برای برخورداری از مزیت رقابت پذیری دانست و افزود: به هر میزان که در بازارهای جهانی از مزیت رقابت پذیری بالاتری برخوردار باشیم به همان میزان صادرات افزایش خواهد یافت.

معاون استاندار و فرماندار ساوه با اشاره به سهم بالای شهرستان ساوه به عنوان قطب صنعت کشور در تولیدات انواع محصولات، عنوان کرد: بزرگترین شهر صنعتی کشور در شهرستان ساوه مستقر است و علاوه بر شهرک های صنعتی فعال در شهرها و نقاط مختلف شهرستان با راه اندازی و شروع بکار تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی ساوه این منطقه از کشور پذیرای حجم بالای سرمایه گذاران داخلی و خارجی شده و حجم تولیدات و به تبع آن صادرات کالا رشد چشمگیری خواهد داشت.

وی به بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان ساوه اشاره کرد و افزود: بازدیدهای هفتگی و مستمر از واحدهای تولیدی و صنعتی و تحقیقات میدانی در زمینه مشکلات احتمالی و موانع توسعه‌ای در مسیر تولید بسیار اثربخش است.

بهاروند به اشتغال 100 نفر بطور مستقیم و 157 نفر غیر مستقیم در شرکت توتال اشاره کرد و گفت: ظرفیت تولید روغن در ماه 220تن و در سال 25 هزار تن و نیز ظرفیت تولید گیریس در ماه حدود 1500تن و در سال 15 هزار تن است.

وی با تاکید بر اینکه این شرکت با داشتن 4880 روز (13سال و 2 ماه) بدون حادثه یکی از واحدهای ایمنی محسوب می‌شود، تصریح کرد: این شرکت بعد از واحدهای تولیدی بهران، پارس، ایرانول و سپاهان پنجمین شرکت روغن سازی در کشور است.

فرماندار ساوه افزود: شرکت توتال با توجه به تحریم‌ها و محدودیت‌های موجود با توان داخلی و نیروهای بومی به روند تولید خود با ظرفیت بالاتر ادامه می دهد و نیروهای متخصص داخلی در حوزه فنی و ساخت دستگاه‌های مشابه خارجی نیز اقدام کرده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group