پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس، مردم روزه دار ساوه و زرندیه فریاد دادخواهی ملت فلسطین را سردادند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، مردم مومن و انقلابی ساوه و زرندیه همگام با تمامی ملت های آزادیخواه جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در حالی در این دو شهرستان آغاز شد که با وجود اعلام ساعت 11 صبح برای آغاز این حماسه سیاسی اما جمعیت تا ساعاتی قبل از آغاز رسمی راهپیمایی در مکانی که برای تجمع راهپیمایان در نظر گرفته شده بود حضور یافته تا حماسه دیگری را در افتخارات این مرزوبوم رقم بزنند.

راهپیمایان با سردادن فریادهای "الله اکبر و لااله الا الله"، "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل" " فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است"، "سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن " و حمل پلاکاردهایی با مضامین حمایت از انتفاضه مردم فلسطین و دشمنی با استکبار جهانی بویژه آمریکا و اسرائیل و نیز با مضمون " قدس باید آزاد گردد"، "لبیک یا خامنه ‌ ای"،"القدس لنا " و نیز با حمل تصاویر امام و رهبری با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین همنوا شده و خشم و انزجار خود را از جنایات و اعمال ظالمانه رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل اعلام کردند.

همچنین شعارهایی نظیر "در جمعه آخر ماه رحمت/ قدس تجّلی قیام امت " ، در آخرین جمعه ماه خدا/ آید صدای مرگ بر آمریکا " ، " بیت ‌ المقدس قبله مسلمین/ بُوَد اسیر پنجه مشرکین " ، " با اتحاد و وحدت مسلمین/ رها شود از سلطه غاصبین و " بیت ‌ المقدس عرصه جهاد است/ پیروزی ‌ اش بسته به اتحاد است " در این راهپیمایی سرداده شد.

در ادامه اين راهپيمايی قطعنامه ‌ سراسری راهپيمايی روز جهانی قدس در محكوميت جنايات رژيم صهيونيستی در به شهادت رساندن مردم بيگناه فلسطين و حمايت از مردم بي ‌ پناه و آواره فلسطين قرائت شد و با تکبیر به تائید رسید.

راهپیمایی روز جهانی قدس همچنین در شهرهای غرق آباد، نوبران، آوه، مامونیه، پرندک، زاویه، خشکرود، رازقان و در برخی روستاهای دو شهرستان برگزار شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group