پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

تمامی اخبار

همزمان به فرا رسیدن هفته حمایت از بیماران ام اس رئیس و جمعی از کارکنان دانشکده علوم پزشکی ساوه با حضور در منزل بیماران ام اس با آنان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته ام اس از نگاه حمایتی علوم پزشکی ساوه نسبت به بیماران سخن گفت و افزود: تمامی تلاش های دانشکده علوم پزشکی ساوه تامین نیازهای درمانی و خدمات رفاهی این بیماران است و حوزه اجتماعی و مشارکت های مردمی دانشکده مکلف به رسیدگی به مطالبات آنان است.

دکتر عباس نیک روش تصریح کرد: معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی نیز سازوکار لازم را برای تامین آسان داروهای مورد نیاز بیماران فراهم کرده است و رویه ای که در گذشته انجام می شد و بیماران داروهای خود را از بخش خصوصی تهیه می کردند تغییر پیدا کرده و برای تسهیل در این خصوص مجموعه بیمارستان شهید مدرس مکلف به تامین و ارائه دارو به بیماران خاص و به ویژه بیماران ام اس شهرستان شده است.

وی در ادامه از این بیماری به عنوان یک بیماری پرالتهاب یاد کرد که هرگونه استرس و تنش در بدن بیمار مبتلا به ام اس موجب تشدید و پیشروی آن شده و پروسه درمان را با مشکل مواجه می کند از این رو نباید هیچ نگرانی در خصوص تامین نیازهای خود داشته باشند.

رئیس علوم پزشکی ساوه در خصوص ارائه خدمات فیزیوتراپی به بیماران ام اس به عنوان مطالبه جدی این بیماران گفت: آنچه را که مربوط به حوزه معاونت درمانی دانشکده است با دستورات لازم که در این خصوص صادر شده است نهایت مساعدت و همکاری را بعمل خواهیم آورد و چنانچه مشکلی بر ارائه خدمات از سوی سایر مراجع نباشد از سوی دانشکده علوم پزشکی فعالیت مرکز فیزیوتراپی در دفتر انجمن بلامانع است و نهایت همکاری را نیز بعمل خواهیم آورد.

در این دیدار بیماران ام اس به بیان برخی از مشکلات درمانی و رفاهی و هزینه های مربوط به آن پرداختند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group