جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

همزمان با شب ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) ایتام شهرستان ساوه به همراه مادران خود مهمان سفره افطاری کریم اهل بیت (ع) شدند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، این ضیافت افطاری به همت موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) ساوه و با مشارکت مجتمع پذیرایی تشریفات و فروشگاه ورزشی همای ساوه که از خیرین شهرستان به شمار می ‌ روند برپا شد و بالغ بر 450 نفر از ایتام به همراه مادران خود با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در این ضیافت افطاری شرکت کردند.

مدیرعامل موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) ساوه با اعلام این خبر گفت: همه ساله به همت خیرین شهرستان علاوه بر توزیع سبد کالا بین نیازمندان تحت پوشش این موسسه خیریه، ایتام و محرومان جامعه میهمان سفره افطاری کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) می ‌ شوند.

علی فرقانی با تاکید بر اینکه ماه مبارک رمضان ماه اطعام و اکرام نیازمندان بوده و همدردی با فقرا و نیازمندان از سیره ائمه اطهار (ع) است، گفت: این ماه پرفضیلت فرصت مغتنمی است تا از ظرفیت خیرین و نیت خیرخواهانه آنان به نفع جامعه فقر بهره برداری کرد.

وی در ادامه به توزیع سبد کالا بین نیازمندان تحت پوشش این موسسه نیز اشاره کرد و گفت: طبق سنت همه ساله و همزمان با فرا رسیدن ماه ضیافت الهی تعداد 140 بسته اقلام ضروری نیازمندان در قالب سبد کالای ضیافت الهی بین خانوارهای تحت پوشش موسسه توزیع شد.

وی گفت: در این ضیافت افطاری معاون استاندار و فرماندار ساوه، معاون فرماندار، شهردار و معاونین شهرداری، مسئولان دادگستری و کمیته امداد و جمع دیگری از مسئولان شهرستانی حضور داشتند.

وی جامعه هدف تحت پوشش موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) ساوه را شامل خانواده ‌ های نیازمند، بی ‌ سرپرست، بدسرپرست، ایتام، زنان سرپرست خانوار و خانواده ‌ های دارای مشکلات اقتصادی دانست و به محتویات این سبد کالا اشاره کرد و گفت: این سبد کالا حاوی غذای گرم، برنج، مرغ، گوشت، روغن مایع، ماکارونی، رب گوجه، حبوبات شامل عدس، لپه و لوبیا، قند و شکر، چای، مربا، شربت سکنجبین، خرما و پنیر است که توسط پنج گروه توزیع ‌ کننده عضو هیئت مدیره این موسسه بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع شد .

فرقانی ارزش ریالی هر سبد کالا را یک میلیون و 450 هزار ریال عنوان کرد و افزود: در مجموع برای توزیع 140 بسته سبدکالای این موسسه حدودا 220 میلیون ریال هزینه شد که از طریق مشارکت خیرین و درآمد حاصله از فعالیت درمانگاه شبانه روزی خیریه کوثر ساوه وابسته به موسسه کریم اهل بیت (ع) تامین شد.

وی گفت : مرحله دوم توزیع ارزاق عمومی و غذای گرم به نیازمندان نیز در لیالی قدر و به تاسی از سیره مولای متقیان حضرت علی (ع) با حفظ کرامت انسانی نیازمندان با مراجعه به درب منازل آنان صورت خواهد گرفت.

موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) که مزین به لقب مبارک حضرت امام حسن مجتبی (ع) است با اخذ مجوز از فرمانداری ساوه به شماره ثبت 132 شامل پنج عضو اصلی هیئت مدیره و دو بازرس است و دارای کمیته ‌ های مالی، فرهنگی، تحصیلی، پزشکی، فنی و مهندسی است و با برگزاری جلسات ماهیانه و در حد توان به یاری نیازمندان واقعی و ایتام می ‌ شتابد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group