شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: بهره برداری از کنارگذر ساوه در انتظار تخصیص 22.5 میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، امیر امینی در جریان بازدید از کنارگذر در حال احداث ساوه در گفت ‌ وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این پروژه پیشرفت بسیار خوبی دارد و عملیات اجرایی حدود 20 کیلومتر آن به اتمام رسیده و 17 کیلومتر آن نیازمند آسفالت رویه بتونی است. سه کیلومتر انتهایی آن نیز نیاز به زیرسازی برای اجرای آسفالت دارد.

وی عنوان کرد: پیمانکار اجرای این پروژه توانسته است عملیات اجرایی 20 کیلومتر از این مسیر را تکمیل کند و آماده بهره برداری است و هم اکنون بالغ بر هشت میلیارد تومان مطالبات دارد و برای تکمیل عملیات باقیمانده نیازمند تخصیص 17 میلیارد تومان منابع مالی است.

امینی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در سال جاری با تخصیص 15 میلیارد تومان منابع مالی از سوی سازمان برنامه و بودجه در فصل مناسب کاری پروژه را بهره برداری کنیم و زیر خط ترافیک قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای تجهیز و ایمنی کنارگذر ساوه و نصب علائم راهنمایی و رانندگی نیز نیازمند تخصیص 5.5 میلیارد تومان اعتبار هستیم که با برگزاری مناقصه و تامین اعتبار انجام شود و بدون نصب تجهیزات ایمنی و علائم راهنمایی و رانندگی بهره برداری از این طرح ممکن نیست.

معاون وزیر راه گفت: بهره برداری کامل از این کنار گذر از جمله برنامه ‌ های سال 1397 است که تعریف شده و به سازمان برنامه و بودجه هم اعلام شده است و با جذب منابع اعتباری اجرایی خواهد شد.

وی گفت: این محور در ادامه به طول هفت کیلومتر که به سمت بلوار معصومیه و جاده قدیم ساوه به سلفچگان و آزادراه منتهی می شود در فازهای بعدی در دستور کار قرار خواهد گرفت و تلاش خواهیم کرد با پیگیری نماینده مجلس این محور از جاده قدیم تهران ساوه به سمت آزادراه تهران ساوه و نیز اتوبان ساوه همدان نیز متصل شود که نیازمند مذاکره با مسئولان شهر صنعتی ساوه است تا محور یاد شده از داخل شهرک عبور کند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group