پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان، خیرین، صاحبان صنایع و معلولان انجمن معلولین نخاعی و جسمی حرکتی شوق حضور ساوه و حومه افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، امام جمعه ساوه در این مراسم با تاکید بر اینکه معلولیت محدودیت نیست، گفت: معلولیت جسمی نباید فرد را از انجام فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، ورزشی و هنری بازدارد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی با تاکید بر حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی معلولان، عنوان کرد: بخشی از مشکلات معلولان مشکلات معیشتی و اقتصادی است اما مهمترین نیاز معلولان مباحث عاطفی و روحی است که لازم است هم در محیط شهری با مناسب سازی تردد معلولان و هم در حوزه فرهنگی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که خلاء موجود در این حوزه برطرف شود.

وی خواستار نگاه جدی مردم و مسئولان به معلولان شد و افزود: باید به گونه‌ای شرایط لازم فراهم شود که زمینه حضور بیشتر معلولان در جامعه فراهم شود.

رئیس انجمن معلولین نخاعی و جسمی حرکتی "شوق حضور ساوه و حومه" نیز با اشاره به وجود افزون بر 200 معلول نخاعی و جسمی حرکتی در ساوه اظهار کرد: در حال حاضر 84 معلول شناسایی و جزو انجمن معلولین نخاعی و جسمی حرکتی هستند.

حمید بلالی، با اشاره به مشکلات معلولان عنوان کرد: انجمن معلولین ساوه و حومه با هدف بررسی مشکلات این قشر تشکیل شده و به دنبال تقویت ارتباط معلولان با مسئولان و خیرین به منظور برطرف کردن مشکلات جسمی و روحی آنان است.

وی بر حمایت خیرین و مردم از معلولان تاکید کرد و گفت: هر کجا خیرین ورود کردند نتایج خوبی در بر داشته است و از آنجائیکه بخشی از معلولان با مشکلات معیشتی، اقتصادی و اشتغال روبرو هستند ظرفیت خیرین می‌تواند برطرف کننده مشکلات آنها یا عامل به حداقل رساندن آن باشد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group