پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

رئیس ثبت احوال شهرستان ساوه گفت: تا پایان سال 1396 تعداد 121 هزار و 395 نفر از مردم ساوه برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کردند که حدود 40 درصد جمعیت این شهرستان را تشکیل می‌دهد.

اکبر حشمتی در گفت ‌ وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: در حالیکه بنا بر اعلام سراسری کارت‌های ملی قدیمی تا پایان سال 96 اعتبار داشت، اما حدود 60 درصد مردم برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نکردند.

وی بیان کرد: با توجه به تمدید اعتبار کارت‌های ملی قدیمی تا پایان سال 1397 انتظار می‌رود که مردم با مراجعه به سامانه سازمان ثبت احوال برای پیش ثبت نام و دریافت نوبت و با مراجعه به دفاتر پیشخوان هر چه سریعتر در مهلت باقی مانده نسبت به دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند.

حشمتی کارت هوشمند ملی را کلید ورود به دولت الکترونیک دانست که ارائه هرگونه خدمات عمومی با احراز هویت از طریق آن صورت خواهد گرفت و گفت: احراز هویت افراد به صورت الکترونیکی و امضای الکترونیکی از مزایا و اهداف صدور کارت هوشمند ملی است.

وی صدور کارت هوشمند ملی و شناسنامه‌های مکانیزه را از مهمترین اقدامات سازمان ثبت احوال برای ارائه خدمات الکترونیکی بیان کرد و آن را بیانگر پویایی و کارآمدی این سازمان تلقی کرد و گفت: انجام این اقدامات در کنار آرشیو الکترونیک اسناد سجلی و ایجاد پایگاه اطلاعات از مهمترین کارهایی است که در برای تحقق دولت الکترونیک از سوی این سازمان انجام می‌شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group