پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت:در سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران 2018 در لیگ ربات آتش نشان شهری با محوریت ساختمان پلاسکو تیم دانشگاه آزاد واحد ساوه به مقام نخست رسید.

رضا حیدری نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران ۲۰۱۸ ، از ۱۶ لغایت 18 فروردین ماه به همت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

وی از این مسابقات به عنوان معتبرترین مسابقات بین المللی ربوکاپ یاد کرد که در سطح بین المللی برگزار می شود و در بین حدود 800 تیم شرکت کننده تیم ساوه توانست در لیگ ربات آتش نشان شهری در اطفای حریق شهری با محوریت ساختمان پلاسکو رتبه نخست را کسب کند.

رئیس دانشگاه آزاد اعضای تیم واحد ساوه را "علی همتی"، "علیرضا اشرف زاده"، "سینا رضانژاد"، "حمزه ده‌نمکی" و "علی الیاسی" عنوان کرد و گفت: اعضای این تیم از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته برق در سطوح مختلف کارشناسی ارشد و دانشجوی دکترا هستند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group