پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

امام جمعه ساوه بر لزوم تقویت غیرت ملی برای تحقق نامگذاری سال در حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه اظهار کرد: تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی یک تعصب دینی و غیرت ملی را می‌طلبد.

وی با تاکید بر ضرورت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان رکن اصلی حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی آشفتگی بازار را از بین خواهد برد.

امام جمعه ساوه گفت: نوسان ارز نشان از مقاوم نبودن اقتصاد کشور دارد و به هر میزان که در مقاوم کردن اقتصاد تلاش کنیم به همان میزان در تثبیت بازار و جلوگیری از نوسانات قیمت موفق خواهیم بود.

وی خواستار تغییر در سبک زندگی به سمت شکل اسلامی آن برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شد و گفت: باید با تغییر فرهنگ و سبک زندگی به سمت استفاده حداکثری از کالای ایرانی حرکت کنیم تا با تقویت تولید ملی به افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری و بهبود در معیشت مردم کمک کنیم.

وی در ادامه از جلسات شورای اداری به عنوان فضایی برای بررسی موضوعات مختلف ملی و منطقه‌ای یاد کرد و افزود: همفکری و هم اندیشی در جلسات شورای اداری و طرح مباحث گوناگون زمینه ساز کارآمدی نظام و تقویت روحیه خدمت رسانی با تاکید بر وحدت و همدلی خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در عصر ظهور قرار داریم، گفت: در عصر ظهور شاهد پیچیدگی در بروز و تداوم فتنه‌ها خواهیم بود که مهمترین راهکار برای خنثی کردن فتنه‌ها تبعیت محض از ولایت فقیه است.

وی گفت: براساس دین و منطق، رهبر حکومت اسلامی جانشین امام زمان (عج) بوده و این نص صریح قرآن کریم است از این رو با تبعیت از ولی فقیه به عنوان رهبری نظام در مقابل فتنه‌ها باید ایستاد.

امام جمعه ساوه با تاکید بر لزوم پرهیز از اختلافات و توجه به تقویت انسجام ملی، گفت: با همدلی و وحدت به دنبال حفظ بستر اجتماعی برای صیانت از نظام اسلامی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با دولت حرام شرعی است، گفت: نباید به بهانه انتقاد به مبارزه با دولت بپردازیم بلکه با طرح انتقادات دلسوزانه به تحقق اهداف دولت کمک کنیم و با وحدت و همدلی و تبعیت از ولی فقیه به دنبال ایجاد بستر اجتماعی برای حل مشکلات مردم باشیم.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group